Óscar García Abad, nou adjunt a la Direcció de Negoci de Creand Asset Management - Creand

Aquesta incorporació reforça la gestora i té l’objectiu d’impulsar el seu pla de negoci i propiciar el creixement en volum i en nombre de clients.

Creand Asset Management ha incorporat Óscar García Abad com a nou adjunt a la Direcció de Negoci, un lloc des del qual impulsarà el negoci de la gestora, amb l’objectiu de potenciar el creixement del volum i del nombre de clients.

Aquesta incorporació reforça l’estructura organitzativa de Creand Asset Management. El creixement de la gestora és una de les apostes estratègiques de Creand, que té com a pilar promoure l’especialització dins de la indústria de la gestió d’actius, l’ampliació de la gamma de productes i serveis a disposició dels clients i l’increment de les alternatives d’inversió que aportin valor afegir a les carteres.

García Abad, amb gairebé vint-i-cinc anys d’experiència en l’àmbit de la banca privada i la gestió d’actius, arriba procedent del grup Banco Caminos-Bancofar, on ocupava el lloc de director responsable de Banca Privada i Banca Patrimonial. Abans havia treballat com a banquer privat sènior a CA Indosuez Wealth Europe i com a director d’Inversions a Crédit Agricole Private Banking i a Amundi Iberia.

És llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Europea de Madrid i per la Universitat Complutense, i té un màster en Gestió de Carteres de Renda Fixa d’Analistes Financers Internacionals. A més, té la certificació EFPA European Investment Practitioner (EIP).

Creand Asset Management, que disposa d’un volum de 1.600 milions d’euros, ha ampliat aquest any les seves activitats amb l’assessorament i la gestió discrecional de carteres, i també la gestió de vehicles i societats capital risc, com els vehicles de Private Equity. Actualment està en disposició de gestionar tot tipus de vehicles d’inversió alternativa.

Luis Bilbao, director general de Creand Asset Management, explica: «Incorporem un perfil amb una llarga experiència, tant en la part de negoci de banca privada com en la d’inversions. La seva arribada ens permetrà impulsar l’àrea comercial de la gestora en un moment d’especial rellevància, després de completar un procés d’ampliació de l’activitat que ha obert la porta a llançar nous productes i a oferir un servei d’alt valor afegit amb una estratègia personalitzada».

Creand Asset Management és la marca comercial de Gesalcalá, SGIIC, SAU.

Escrit per
Autor post