Crèdit Andorrà ofereix el nou servei d’alta a la banca online per telèfon - Creand

Crèdit Andorrà ofereix el nou servei d’alta a la banca online per telèfon

Crèdit Andorrà ha posat en marxa un nou servei que permet als clients donar-se d’alta a la banca online e-Crèdit per telèfon, sense la necessitat de desplaçar-se a les oficines. Es tracta d’un procediment senzill que es duu a terme en pocs minuts mitjançant una trucada a la Línia Directa Crèdit, telèfon 88 88 88.

La banca online e-Crèdit és un servei gratuït que permet la gestió de les finances personals des de qualsevol dispositiu. Des de la plataforma digital es poden consultar els moviments dels comptes, les targetes i la correspondència, descarregar els rebuts i fer un seguiment de les inversions. També permet fer les operacions diàries, com transferències i traspassos o compra i venda de valors, entre d’altres.

L’e-Crèdit és accessible a través de la web del banc www.creditandorra.ad o de l’aplicació de Crèdit Andorrà per a iOS i Android.

Amb aquest nou servei Crèdit Andorrà fa un pas més en la voluntat d’estar a prop dels seus clients, amb l’objectiu de facilitar-los la gestió de les seves finances des de casa, sobretot en aquests moments excepcionals.

Des de l’inici de la crisi sanitària, el Banc ha vetllat per la continuïtat de l’activitat financera amb l’objectiu de protegir la salut d’empleats, clients i proveïdors, així com el servei als clients amb les màximes garanties. S’han dut a terme mesures com l’activació del teletreball per a gairebé la majoria d’empleats de l’entitat i la promoció de l’ús dels canals alternatius com la banca online e-Crèdit, la banca telefònica Línia Directa Crèdit +376 888 888 i una àmplia xarxa de caixers automàtics, terminals d’ingressos i dispensadors de canvi per fer l’operativa diària sense haver-se de desplaçar a les oficines.

Banca online
Atenció al client