Creand Asset Management llança Creand Select Private Equity, el seu primer fons de fons de capital risc a Espanya - Creand

La filosofia d’inversió d’aquest fons dona accés a productes nínxol de gestores boutique, en un univers geogràfic global i amb una gran part del pes als EUA i Europa.

Creand Asset Management ha llançat Creand Select Private Equity, el seu primer fons de fons de capita risc compost de dos vehicles d’inversió espanyols, una societat de capital risc (SCR) i un fons de capital risc (FCR). Aquest és el primer projecte de Private Equity en què el grup Creand col·labora a Espanya i Andorra, tant en tasques de distribució com d’assessorament i gestió dels vehicles, ja que el FCR espanyol és el fons màster en què invertirà un fons subordinat (feeder) andorrà. Aquest vehicle és el segon fons de fons de capital risc que treu al mercat el grup Creand (abans mitjançant un vehicle luxemburguès). Creand Asset Management a Espanya és la gestora del producte, que està assessorat per Creand Crèdit Andorrà.

El volum objectiu d’inversions del Creand Select Private Equity se situa en els 50 milions d’euros, incloent-hi la societat de capital risc i el fons de capital risc, i invertirà principalment en fons de Private Equity i, minoritàriament, en fons de Venture Capital.

La cartera d’inversions, que serà comuna per a tots dos, invertirà en altres vehicles de capital risc, amb una aposta per productes nínxol de gestores boutique, en un univers geogràfic global, però concentrant la major part del pes de la cartera als EUA i Europa. La selecció de les inversions es farà mitjançant criteris d’avaluació propis i centrats en el track record dels productes, l’equip gestor, el volum gestionat i la rendibilitat esperada, amb una aposta clara per la diversificació.

Creand Select Private Equity estarà invertit en sectors tradicions de les principals economies, en combinació amb altres segments relacionats amb noves tendències del sector de la salut, com ara la tecnologia digital, les teràpies avançades i les teràpies regeneratives.

Aposta pel Private Equity

Aquest llançament s’emmarca en l’aposta estratègica de Creand Asset Management per seguir reforçant la seva oferta de vehicles de Private Equity. L’objectiu de Creand AM és continuar creixent i ampliant l’oferta a disposició dels clients.

Sergio Muñoz, responsable d’Inversions Alternatives de Creand Asset Management, destaca que «el llançament de Creand Select Private Equity consolida la nostra aposta pel disseny i la comercialització de vehicles molt especialitzats, per tal d’ampliar la gamma de productes d’inversió alternativa que aporten valor afegit als nostres clients. També ens permet aprofundir en el desenvolupament de sinergies de grup, sumant experiència i coneixement en benefici del client.»

Sobre Creand Select Private Equity

El fullet de Creand Select Private Equity està disponible a la web de Creand Wealth Management (www.creand.es).

Creand Asset Management és la marca comercial de Gesalcalá, SGIIC, SAU.

Escrit per
Autor post