Creand Asset Management incorpora Manuel Hernández com a nou responsable d'Actius Alternatius - Creand

El fitxatge s’emmarca en el pla d’ampliació d’activitats de la gestora, després d’haver rebut l’autorització de la CNMV per gestionar i comercialitzar vehicles i societats de capital risc, gestió discrecional i assessorament

Creand Asset Management ha incorporat Manuel Hernández com a nou responsable d’Actius Alternatius, un reforç emmarcat en l’estratègia d’incloure aquest tipus d’actius en el portafolis de serveis i productes que ofereix la gestora. L’objectiu és avançar en l’especialització i la personalització d’aquests productes i serveis amb una gran capacitat de desenvolupament i que aporten valor afegit al client.

Es tracta d’un càrrec de nova creació degut a l’ampliació d’activitats de Creand Asset Management, entre les quals hi ha la gestió de tot tipus d’inversions alternatives. Va ser el mes passat que la gestora va rebre l’autorització de la CNMV per fer la gestió i la comercialització de vehicles i societats de capital risc, gestió discrecional i assessorament.

Manuel Hernández, amb més de quinze anys d’experiència en l’àmbit de la indústria financera, ha desenvolupat gran part de la seva carrera a ABN AMRO Bank i ABN AMRO Asset Management. Abans havia treballat a Fortis & MeesPierson, especialitzat en la due diligence i com a responsable en productes de renda variable temàtica, retorn absolut, mixtos, Commodities, Hedge Funds i altres alternatius.

La carrera d’Hernández ha estat directament lligada a la gestió de l’oferta global de fons d’inversió per a banca privada, retail i institucional, en diferents països. La seva àmplia experiència li permet conèixer la cadena de valor completa de la indústria dels fons per als diferents tipus d’actius (des de la part tradicional de fons i ETF fins als alternatius, de més o menys liquiditat). Al llarg de la seva trajectòria, ha participat en la creació de nous departaments i serveis en gestores, companyies Fintech i noves línies de negoci.

Hernández és llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses per l’ESERP Business School i màster en Banca Privada per la Garrigues Business School. També té formació en els àmbits de la comunicació, la psicologia social i el lideratge.

Creand Asset Management és la marca comercial de Gesalcalá, SGIIC, SAU.

Creand Wealth Management és la marca comercial de Banco Alcalá, S. A

Espanya