Aránzazu Griñán, nova adjunta a la Direcció General i responsable de la Direcció de Negoci de Creand Wealth Management - Creand

1. Griñán, que formarà part del Comitè de Direcció del banc, s’hi incorpora per reforçar el creixement del negoci de l’entitat.

Creand Wealth Management ha incorporat Aránzazu Griñán com a nova adjunta a la Direcció General i responsable de la Direcció de Negoci de l’entitat, posició des de la qual formarà part del Comitè de Direcció del Banc.

Griñán s’incorpora a l’equip directiu de Creand Wealth Management per reforçar l’estructura organitzativa del banc i impulsar-ne el creixement, i per donar suport a la Direcció General de l’entitat en el compliment del pla estratègic. Aquest pla es basa en el creixement, la recerca d’aliances, la millora de la capacitat de servei al client, l’especialització continuada, tant de l’equip com dels productes i serveis, i l’impuls de la digitalització, amb l’objectiu d’assolir un volum de negoci de 5.000 milions d’euros al tancament del 2024.

Aránzazu Griñán ha desenvolupat gran part de la seva carrera professional a Banc Santander, on ha ocupat la direcció de diferents centres, entre els quals el primer centre Select implantat per Banc Santander a Espanya.

És llicenciada en Dret per la Universitat Complutense i té un Programa de Dones Directives, un màster en Direcció Bancària per la Universitat de Cantàbria i les certificacions MiFID i LCCI (Llei reguladora dels contractes de crèdit immobiliari).

Marcos Ojeda, conseller director general de Creand Wealth Management, explica que «Aránzazu ve a reforçar l’equip directiu de Creand Wealth Management en un moment clau per a l’entitat, en què estem experimentant un creixement sostingut, que ha d’anar acompanyat sempre d’un reforç en la capacitat de servei que oferim al client, la nostra veritable vocació. La seva àmplia experiència en el sector i els resultats que ha obtingut, juntament amb la seva identificació plena amb el model de negoci de Creand, són la millor garantia d’èxit».