'Master class' sobre Amazon Go i la tecnologia aplicada al comerç tradicional a càrrec de Crèdit Andorrà i l'IESE - Creand

La Càtedra Crèdit Andorrà d’Emprenedoria i Banca a l’IESE organitza aquesta sessió sobre l’automatització en el punt de venda i l’experiència d’una multinacional del comerç electrònic com és Amazon

Crèdit Andorrà i l’IESE Executive Education ofereixen la master class ‘Amazon Go, aplicant la tecnologia al comerç electrònic’, un acte en el qual s’explicarà la iniciativa d’automatització del punt de venda per part d’Amazon, multinacional tecnològica dedicada al comerç electrònic. Amazon Go és un model de negoci totalment innovador que elimina les cues i les caixes de sortida.

La sessió anirà a càrrec de Miquel Lladó, professor d’Estratègia i Direcció General de l’IESE Business School. Lladó ha sigut CEO de Bimbo Europa i vicepresident de Nous Negocis a PepsiCo Foods Spain&Portugal, entre altres càrrecs executius.

Amazon entra en el comerç tradicional comprant la cadena de supermercats Whole Foods als Estats Units i crea Amazon Go. Aquesta revolucionària experiència de compra que s’hi ofereix centrarà la master class, en la qual també es reflexionarà sobre l’aplicació de la tecnologia en el món del comerç. Durant la sessió s’analitzarà què valoren els consumidors i com es pot fer més atractiva l’experiència de compra. El ponent ho explicarà a partir d’un model de negoci ja present en ciutats com Nova York, San Francisco o Londres.

L’activitat tindrà lloc el dijous 23 de març, a les 18.30 h, de manera presencial a la seu social de Crèdit Andorrà (edifici Crèdit Centre, 3a planta, av. Meritxell, 80, d’Andorra la Vella). Les persones interessades a assistir-hi han de fer una reserva prèvia a aquest enllaç: Master class | IESE Business School.

Al final de la sessió, l’IESE explicarà com la formació que imparteixen pot ajudar a desenvolupar les capacitats directives per aconseguir l’èxit.

L’acte forma part de les activitats de la Càtedra Crèdit Andorrà d’Emprenedoria i Banca a l’IESE, que busca promoure la generació de valor des del coneixement a través de conferències divulgatives, la formació, la investigació i l’impuls de projectes emprenedors i que fomentin la nova economia.

Miquel Lladó

El ponent Miquel Lladó és Senior Lecturer del Departament de Direcció Estratègica. És llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona.

Combina la seva activitat acadèmica amb la d’assessor d’estratègia a través de la seva pròpia firma Peak Business Advisory i com a soci de Sopho Factory. Acumula experiència professional en 20 sectors diferents.

Lladó té una àmplia trajectòria executiva. Ha estat CEO de Bimbo Europa i vicepresident de Nous Negocis a PepsiCo Foods Spain&Portugal, entre altres càrrecs.

L’any 2000 va ser elegit Millor Executiu per l’Associació Espanyola de Directius.

Càtedra IESE
Conferència