La federació esportiva Special Olympics Andorra participa al campionat territorial de petanca - Creand

El campionat tindrà lloc a la Seu d’Urgell dissabte 22 d’abril

Andorra hi participa amb dotze atletes

La federació esportiva Special Olympics Andorra, patrocinada per la Fundació Crèdit Andorrà, prendrà part al Campionat Territorial de Petanca, organitzat per la federació ACELL. La competició tindrà lloc el dissabte 22 d’abril, a les pistes municipals de petanca al Parc del Valira de la Seu d’Urgell.

Per part de la delegació andorrana hi participaran dotze esportistes, que són: Aina Barón, Ester Coma, Pedro Martínez, Coraima Parrilla, Marc Civit, Leticia Jales, Juan Barrera, Ana Daniela Pereira, Xavi Sánchez, Nàdia Roser, Jordi Tarifa i Eva Fernández

A més de la delegació andorrana, també hi participaran les entitats següents: l’Associació L’Estel, el Taller Ocupacional Claror i ACUDAM. En total hi competiran uns vuitanta atletes.

La Fundació Crèdit Andorrà patrocina la federació esportiva Special Olympics Andorra des del 2007, amb l’objectiu de contribuir a la integració social dels atletes, així com a l’organització i la seva participació en esdeveniments nacionals i internacionals d’aquestes característiques.

Es tracta d’un recolzament a una iniciativa que té com a missió la integració en la societat de les persones amb algun tipus de discapacitat intel·lectual, en condicions d’igualtat amb la resta de ciutadans, a través de l’esport. La pràctica esportiva és una via de desenvolupament personal i social, que millora la qualitat de vida i engresca en la superació personal.

Fundació Crèdit Andorrà
Special Olympics Andorra