‘La disrupció dels sectors tradicionals’, a càrrec de Sara Werner, de Cocunat, i de l’emprenedor Pepe Agell - Creand

Tindrà lloc a l’edifici Creand el dimarts 21 de novembre, a les 19 h

Forma part del cicle de conferències Talks i s’emmarca en la Càtedra Creand d’Emprenedoria i Banca a l’IESE

Creand Crèdit Andorrà organitza una nova conferència del cicle Talks i que porta per títol ‘La disrupció dels sectors tradicionals’, a càrrec de Sara Werner, CEO i cofundadora de Cocunat, empresa de bellesa lliure de tòxics, i Pepe Agell, soci de Pear VC, un fons de capital risc americà que inverteix en empreses de creació recent. La sessió tractarà com l’emprenedoria pot fer canviar sectors amb models de negoci convencionals a través de les experiències de dos experts referents.

La jornada es dividirà en dos parts, en les quals els ponents explicaran de manera dinàmica i participativa la seva trajectòria. Werner tractarà sobre com innovar en un sector tradicional com és el de la cosmètica. El 2013, Cocunat va trencar normes i fonaments de la indústria de la cosmètica creant una nova categoria, la cosmètica toxic free. La innovació, aplicada també al canal de venda, la va convertir en un referent online a Espanya. En aquesta sessió la ponent reflexionarà sobre com la tecnologia pot ajudar a arribar als nous consumidors, a crear noves experiències de compra i a escalar els negocis de manera rendible.

Per altra banda, Agell farà un repàs dels principals aprenentatges recollits durant el seu viatge com a emprenedor i ara, com a inversor. Compartirà tot allò que va aprendre de l’experiència professional que l’ha portat a l’èxit empresarial. Agell conduirà una sessió per pensar en gran i inspirar als assistents per arribar a ser millors líders.

L’acte tindrà lloc el dimarts 21 de novembre, a les 19 h. Es desenvoluparà en presencial a la sala d’actes de l’edifici Creand (Av. Meritxell, 80, d’Andorra la Vella). Les persones interessades s’hi han d’inscriure prèviament al telèfon 888 888. També es podrà seguir de manera online, a través d’aquest enllaç: https://bit.ly/47lIFI4, que també es pot trobar a les xarxes socials de Creand.

Aquesta conferència s’emmarca dins de la Càtedra Creand d’Emprenedoria i Banca a l’IESE, que busca promoure la generació de valor des del coneixement a través de conferències divulgatives, la formació, la investigació i l’impuls de projectes emprenedors i que fomentin la nova economia.

Sara Werner

Sara Werner és CEO i cofundadora de Cocunat, una marca nativa digital de bellesa saludable i lliure de tòxics, fundada a finals del 2013 i amb un creixement exponencial any rere any. Cocunat és guanyadora de disset premis Beauty Shortlist i és actualment una de les marques considerades Indie amb major projecció pel seu caràcter disruptor i innovador.

Werner ha desenvolupat tota la seva carrera en el món del màrqueting i les noves tecnologies, i va ser reconeguda com una de les Top100 Dones Líders a Espanya. També va ser considerada Millor Directiva 2021 i una de les game changers del 2022 segons la revista Forbes.

Pepe Agell

Pepe Agell és actualment soci del fons de capital risc americà Pear VC. Basat a Barcelona, treballa amb les empreses en les quals el fons inverteix per ajudar-les a consolidar-se i escalar.

Anteriorment, Agell ha tingut una llarga trajectòria amb start-ups. El seu viatge emprenedor va començar el 2008, quan es va traslladar a Silicon Valley. Va ser un dels líders clau de Chartboost (adquirida per Zynga), una plataforma de publicitat mòbil que ofereix als desenvolupadors eines per a l’adquisició d’usuaris i la monetització.

És enginyer mecànic per la UPC de Barcelona i l’ETH de Zurich.

CreandValor
CreandTalks