Creand Fundació lliura el nou equip d’esquí i una nova furgoneta als Special Olympics Andorra - Creand

La furgoneta se suma a la flota de dos que la Fundació ja havia donat anteriorment a la federació.

Creand Fundació ha lliurat aquesta tarda un anorac i uns pantalons d’esquí alpí als catorze atletes i als set entrenadors de la secció d’esquí alpí de la federació esportiva Special Olympics Andorra. És un nou equip que lluiran en els diversos entrenaments que duen a terme durant la temporada i en les competicions d’esquí previstes.

En l’acte d’entrega dels equipaments s’ha presentat també la nova retolació de les furgonetes que utilitza Special Olympics Andorra en els seus trasllats, una flota que s’ha vist ampliada amb una nova donació per part de la Fundació, que se suma a les dues que ja havia donat anteriorment.

Creand Fundació patrocina la federació esportiva Special Olympics Andorra des del 2007, amb l’objectiu de contribuir a la integració social dels atletes, així com a l’organització i la seva participació en esdeveniments nacionals i internacionals d’aquestes característiques.

Special Olympics Andorra
Escrit per